marți, 2 octombrie 2012

Scrisoare pentru tine.





Oare cat de important poate fi un cuvant?
Oare cat de important poate fi un singur cuvant, o singura silaba, doua litere:"Da"?
Oare cat de importante pot fi cuvintele mele?
Oare la fel de importante ca ale tale?




Deja vu.Inexplicabil.

Simt briza marii, plaja, mirosul algelor, uleiul pe pielea fierbinte, gustul de granita, machiajul din inaintea iesitilor.

Simt mirosul bradului, frigul insuportabil pe obraji, cozonac, ceai fierbinte de fructe de padure.

Simt caldura, transpiratia, lacrimile inexplicabile ale unui film, gustul de rondele cu usturoi,stadion-felie de "serpe" cu zahar-

Simt emotiile primei intalniri, fulgii de nea pe parul meu devenit alb, melodia mea preferata in casti.

Mintea mea este deschisa. Intra toate deodata. Nu stiu de ce, dar toate ma duc la tine. Imi faci amintirile sa curga.





Remember.Parca toata viata mea imi trece acum prin fata ochilor.
Nu imagini. Emotii.




De ce viata mea trebuie sa fie atat de superficiala mereu?




Inchid ochii.

Te vad zambind. E cel mai frumos zambet pe care l-am vazut vreodata. Pe obrajii tai-gropite. Stomacul meu o ia razna.

Si vinovatia ...

Ma simt vinovata pentru ca atunci cand ma gandesc la tine, atunci cand te vad, ma cuprinde un sentiment de fericire incomparabil, de libertate, simt ca pot fi EU.

Si nu ar trebui sa fie asa.
Atunci cand te vad ar trebui sa las privirea in pamant, sa imi amintesc cat de josnica sunt, sa imi amintesc cum m-am jucat cu visele tale, cu zambetele tale.


Cu viata ta, care era relativ ok pana sa apar eu.




Eu:"Nu ma cunosti asa bine, s-ar putea sa ai surprize." Tu:"Ma risc"













Plang.

Liniste.


Ceas tampit. Il aud ticaind. Imi aminteste ca timpul trece, ca oamenii vin si pleaca.Eu raman tot aici.



As vrea sa spun "Iarta-ma".

Dar nu pot!Nu vreau sa fiu iertata.

Nu merit.

Dar, totodata, ma gandesc ca un "iarta-ma" inseamna de multe ori un "ramas bun".

Nu vreau asta!





Sunt inselatoare. Chiar si pentru mine insumi.





[So you never know, never never know,
Never know enough, 'til it's over love
'Til we lose control, system overload
Screamin' "No! No! No! N-No!"]














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu